Ehliyet Randevusu için gerekli belgeler

Ehliyet Randevusu için gerekli belgeler randevu, online randevu, adres, harita, telefon, iletişim, ulaşım hakkında bilgiler, yorumlar ve ilçe emniyet müdürlüğü hakkında diğer bilgiler aşağıda yer almaktadır.

  • Telefon: -
  • Faks: -
  • Adres: - - / -
  • Web: -
  • Online Randevu:
  • E-posta: -
  • Reklam:

Harita

Ehliyet Randevusu için gerekli belgeler Nerede, Nasıl Gidilir? Haritası



Açıklamalar

Emniyet müdürlüğünden randevu aldığınız zaman, randevuya gitmeden önce belgelerinizi eksiksiz tamamlamanız gerekmektedir.

  1. TC Kimlik numaralı nüfus cüzdanı, Pasaport aslı ve fotokopisi
  2. Sürücü kursundan alınan sertifika ve diğer belgeler
  3. Sınıfına göre harç makbuzu
  4. Sağlık raporu (1 yıl geçerlilik süresi olan)
  5. Kan grubu kartı
  6. 4 adet vesikalık fotoğraf (4.5 x 6 cm boyutunda)
  7. Kart bedeli (107,50 TL)
  8. Parmak izi çıktısı (01.01.2009 tarihinden sonra pasaport veya silah ruhsat için parmak izi vermiş olanlar almış olanlar pasaportlarını veya parmak izi çıktılarını yanlarında getirmeleri halinde parmak izi vermeyeceklerdir.)

Ehliyet Randevusu için gerekli belgeler; - - / - adresinde Emniyet Genel Müdürlüğü'ne bağlı olarak hizmet vermektedir. Emniyet müdürlüğünü - numaralı telefon numarasından arayabilirsiniz. Randevu almak için yukarıdaki bilgilerden Online Randevu bölümündeki bağlantıya tıklayarak nüfus müdürlüğünün resmi web sayfası üzerinden randevunuzu alabilirsiniz. E-posta adresini kullanarak sorularınızı, şikayetlerinizi ve önerilerinizi e-posta adresi üzerinden Emniyet müdürlüğüne iletebilirsiniz. Harita bölümünü kullanarak emniyet müdürlüğünün nerede bulunduğunu görebilir, nasıl gideceğiniz hakkında fikir sahibi olabilirsiniz, harita üzerindeki - ve + yı kullanarak haritayı yakınlaştırıp uzaklaştırabilirsiniz.

1 Yanıt

  1. emrah dedi ki:

    randevu almak istiyorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.